30.09.2014

Among our redaction office motorcycles ther is one Aprilia Pegaso Strada 650 from the year 2007. with over 60.000 kilometers. So we decided to make a review and hard test of this beautiful and very practical motorcycle. First we must say that we didnt had any problems with this motorcycle, because the Pegaso was taken to the regular service maintenace every 5000 km and every 10.000 km depending on the service book recommendation. Our Pegaso Strada is a stock equipped ... Pročitaj nastavak

16.09.2014

Dvogodišnji ugovor za španjolskog vozača koji je 2006. godine s Aprilijom osvojio naslov prvaka. Noale, 15. rujna 2014. – Španjolski vozač Alvaro Bautista vozit će jednu od Aprilija koje će sljedeće godine sudjelovati u MotoGP prvenstvu u sklopu Aprilia Gresini Racing tima. Ugovor je potpisan na dvije godine, odnosno za sezonu 2015. i 2016. Bautista, vozač s bogatim iskustvom, rođen je 21. studenog 1984. godine u gradu Talavera de la Reina. Svoje prve korake na svjetskom prvenstvu učinio je s ... Pročitaj nastavak

12.09.2014

Misano, 12. rujna 2014. – Aprilia (Piaggio Grupa) službeno je najavila ulazak u natjecanja u klasi MotoGP. Povratak Aprilije u najpoznatije motociklističko natjecanje dogodit će se 2015. godine, godinu dana prije ranije najavljenih planova. Namjera strategije Piaggio Grupe, koja marku Aprilia povezuje s MotoGP natjecanjima, je potaknuti brzu rast konkurentnosti usmjeravajući sva tehnička i organizacijska znanja marke u razvijanje prototipa. Iz tog razloga Aprilia Racing poslat će svoje motocikle na stazu u suradnji s Gresini Racing timom. Ova će suradnja ... Pročitaj nastavak

29.07.2014

Simply the best! The most appropriate word that we could use in the beginning of the Ducati Monster 1200 S test is the word „best“. The new Monster has the most powerful engine and the biggest displacement so far, total of 1198 cc and 145 hp. Wheelbase is also largest in the Monster family, 1511 mm (1440 mm old models). Dimensions are very busty, the lines of the bike are combination of curvy and sharp details, so we can say ... Pročitaj nastavak

14.07.2014

Laguna Seca (Kalifornija – SAD) – 13. srpnja 2014 – Aprilia Racing odnosi pobjedu na Laguna Seci. Marco Melandri dominirao je prvom utrkom koju je završio ispred timskog kolege Guintolija. Padom je okončao drugu utrku u kojoj je ponovo bio u vodstvu. Aprilia je trijumfirala u prvoj utrci na uzbudljivoj stazi Laguna Seca. Nakon izvrsnog starta Melandri i Guintoli preuzeli su vodstvo već u prvom krugu nakon Sykesove pogreške u zavoju s nazivom ''corkskrew''. Taj je trojac pokazao tempo kojeg ... Pročitaj nastavak

03.07.2014

Posjetili smo šesti po redu Trash & Burn u Sv. Martinu na Muri na prekrasnoj lokaciji nedaleko od poznatih toplica Sv. Martin koji je održan 27.06 do 28.06. 2014. Program se sastojao od međunarodnog susreta američkih automobila i motocikala iz skoro cijele Europe, poznatih Rockabilly bendova, Brulesque showa miss Kalinka Kalaschnikow, jedne od trenutno najboljih brulesk umjetnica u Europi koja je nastupala oba dana na susretu. Na manifestaciji se moglo pogledati mnogo toga, poput, pin-up photo contesta, pin-up hair/makeup salona, ... Pročitaj nastavak

19.06.2014

Jesolo je grad koji se smjestio sjeverno od Venecije a svoje ime je dobio po laguni koja se proteže na dvadeset i dva četvorna kilometra te izlazi na Jadransko more. Venecija je blizu Zagreba pa svim zainteresiranim motoristima donosimo program koji će se održati u periodu jedanaesti do trinaesti srpnja na lokaciji Pista Azzurra. From Friday 11st to Sunday 13rd July. The Jesolo "Pista Azzurra" will be filled with engine and live music! Custom, Off-Road and Racing motorcycles will mingle ... Pročitaj nastavak

17.06.2014

Mantova 15. lipnja 2014. – Vrijeme je za pozdrave i odlazak sa Vespa World Days skupa 2014. Ovo izdanje skupa u Mantovi dugo će se pamtiti kao najveći Vespa skup u povijesti. Parada Vespa vozila, duga 10 kilometara, koja je krenula iz Mantove i preko Lombardije nastavila do San Benedetta bila je dosad neviđena atrakcija. Procjenjuje se da je na paradi sudjelovalo približno 10.000 Vespi. Mantova je doživjela četiri dana glazbe, zabave, prijateljstva i ljubavi prema Vespi uz entuzijaste, članove ... Pročitaj nastavak

09.06.2014

Sepang (Malezija), 8. lipnja 2014. – Ovo kolo svjetskog Superbike prvenstva, koje je po prvi put održano na stazi u Sepangu, bilo je u znaku Aprilije koja je dominirala u obje utrke. Dvostruka pobjeda Marca Melandija i dvostruko osvajanje drugog mjesta Sylvaina Guintolija potvrdili su nadmoć koju je tijekom treninga na Malezijskoj stazi pokazala Aprilia RSV4, uključujući i Apriliju Tonia Eliasa koji ne vozi za Aprilijin tvornički tim. U prvoj su se utrci Marco Melandri i Sylvain Guintoli s Aprilijama ... Pročitaj nastavak

28.05.2014

Nismo se još niti oporavili od dolaska fantastičnog Monstera 1200 S na tržište te dojmova s testiranja istog, a Ducati je već izbacio na tržište manju verziju Monster 821. Novi Monster 821 će biti dostupan od srpnja 2014. godine, pokreće ga Testrastretta 11° pogonski agregat koji je već poznat s Hyperstrade, ukupne snage 112 KS i 91 Nm. Izgledom se razlikuje od većeg brata Monstera 1200 po tome što posjeduje dvostruku stražnju vilicu, nosač registarskih oznaka više nije smješten direktno ... Pročitaj nastavak

08.05.2014

Test Ducati Monstera 1200 S bi mogli započeti superlativom „Naj“, jer se radi o novom modelu koji je zapreminom najveći Monster dosad, također posjeduje najsnažniji pogonski agregat koji se ikad serijski ugrađivao u obitelji Monster, međuosovinski razmak (1511 mm dosad 1440mm) i gabariti motocikla su također rekordni, izgled i bujne linije, složit ćete se s nama, su također najbolje izvedene na nekom Monsteru dosad. A što se tiče faktora zabave i uživanja prilikom vožnje ovog čudovišta, možemo potvrditi da je ... Pročitaj nastavak

14.04.2014

Alcaniz (Španjolska), 13. travnja 2014. – Nedjelja za Aprilia Racing nije dobro započela u drugom krugu svjetskog SBK prvenstva na španjolskoj stazi Aragon. U prvoj utrci, suočeni s naglim pogoršanjem performansi guma, Marco Melandri i Sylvain Guintoli gubili su priključak s vodećima i bili prisiljeni na hrabru, iako defenzivnu utrku. Nakon dobrog starta, Aprilijini vozači postupno su gubili pozicije. Iako je Guintoli uspio završiti šesti, Melandri je pao na jedanaesto mjesto. Promjena vremena početka utrke (10:30 za prvu utrku), uvedena ... Pročitaj nastavak

Stranica: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33