29.07.2014

Simply the best! The most appropriate word that we could use in the beginning of the Ducati Monster 1200 S test is the word „best“. The new Monster has the most powerful engine and the biggest displacement so far, total of 1198 cc and 145 hp. Wheelbase is also largest in the Monster family, 1511 mm (1440 mm old models). Dimensions are very busty, the lines of the bike are combination of curvy and sharp details, so we can say ... Pročitaj nastavak

08.05.2014

Test Ducati Monstera 1200 S bi mogli započeti superlativom „Naj“, jer se radi o novom modelu koji je zapreminom najveći Monster dosad, također posjeduje najsnažniji pogonski agregat koji se ikad serijski ugrađivao u obitelji Monster, međuosovinski razmak (1511 mm dosad 1440mm) i gabariti motocikla su također rekordni, izgled i bujne linije, složit ćete se s nama, su također najbolje izvedene na nekom Monsteru dosad. A što se tiče faktora zabave i uživanja prilikom vožnje ovog čudovišta, možemo potvrditi da je ... Pročitaj nastavak

30.05.2013

U ovom kratkom testu donosimo vam prve dojmove Ducati Hyperstrade. Svi testovi kreću od izgleda motocikla no poznato je da su Talijani majstori dizajna pa se tu nećemo previše zadržavati u hvalospjevima i opisima, jer se radi o jednom motociklu kojeg krase oštre linije, agresivan izgled i elegancija profinjene glumačke dive te slike govore više od 10.000 riječi u ovom slučaju. Nešto o tehničkim podacima, Hyperstradu pokreće novi Testastretta 11, L-Twin pogonski agregat, s četiri ventila po cilindru, vodeno hlađenje, ... Pročitaj nastavak

21.08.2011

Nakon novih Dukatijevih modela u Monster obitelji: 696, 796 i 1100, odlučili smo ponoviti staro gradivo te napraviti test Monstera 695, koji je po našem mišljenju neopravdano i prebrzo zaboravljen nakon pojave modela 696 na tržištu. Radi se o nasljedniku Monstera 620 i.e, koji je povećanjem zapremine na 695 kubičnih centimetara dobio pojačanje u obliku većeg okretnog momenta i čak 10 konjskih snaga više (Monster 620 i.e, 63 KS, Monster 695, 73 KS), također Monster 695 se zavrtio i na ... Pročitaj nastavak

17.11.2010

Talijanska tvrtka Matrix Helmets bavi se već deset godina dizajniranjem i razvojem zašitnih kaciga u suradnji sa profesionalnim vozačima motocikala. Matrix zaštitne kacige se proizvode po načelu „Mix formula“ što znači da ih odlikuje elastičnost i mala težina vanjske školjke u suradnji sa polystyrene unutrašnjosti, koja je presvučena anti-alergijskom i perivom presvlakom koja se naravno može izvaditi. Vanjska školjka se sastoji od trikompozitnih multifiber MCK vlakana male težine i velike čvrstoće te su Matrix kacige odobene od Ministarstva Europske Zajednice ... Pročitaj nastavak

14.10.2010

U ova krizna vremena kada je situacija takva da mnogi žele kupiti novi motocikl ali se boje ići u velike investicije, odlučili smo napraviti test motocikla koji nudi potencijalnom vlasniku puno a što se tiče troškova održavanja traži zaista malo. Takav motocikl je zasigurno Aprilia Pegaso Strada 650 koji je dosad već puno puta bio gost u testnim rubrikama raznih moto časopisa i portala, a mi smo odlučili napraviti test navedenog motocikla iz malo šire perspektive kako bi pomogli svima ... Pročitaj nastavak

09.07.2010

Mjesto radnje, Zagreb u jedno ljetno jutro, dolazimo u punoj opremi naoružani smiješkom i fotoaparatom pred redakciju Motopulsa preuzeti na test „njega“. Glasovi iz redakcije nas pozdravljaju i kažu „evo tu ti je ključ i vozi miško!“. Sjedamo na leđa zvijeri, okrećemo ključ i pritiskom startera budimo zvijer dubokog V- twin zvuka iz sna, stavljamo u prvu, drugu..... i evo nas na periferiji grada na benziskoj, točimo vodu u sebe a benzin u Dorsodura te krećemo na staru cestu prema ... Pročitaj nastavak

08.07.2010

Imali smo se prilike nekoliko dana družiti sa novim talijanskim skuter klasikom koji nije baš u svemu klasika a kako bi i bio kad u svom nazivu ima slovo S (Special). Izgled, ha, on je već viđen i na Beverlyu, ali treba znati da Scarabeo nije kopija nego original, dakle klasični izgled skutera sa visokim kotačima, ali u crnoj boji sa „kromiranim“ detaljima poput retrovizora, štitnika ispušnog topa, rešetkastim znakom iznad prednjeg blatobrana i štitnicima prednje vilice, izgleda jako elegantno ... Pročitaj nastavak

Stranica: 1 2