Multistrada 1000 DS


Multistrada 1000 DS
AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI L-koncepcije.
HLAĐENJE Zrakom.
OBUJAM 992cc
SNAGA I OKRETNI MOMENT 92 Ks pri 8000 okr/min i 92 Nm pri 5000 okr/min.
RAZVOD-jedna bregasta osovina u glavi i 2 ventila po cilindru, sa desmodromskim upravljanjem. Pokretanje ventila remenom.
PRIJENOS-lanac, O-ring. Menjačka kutija sa 6 brzina. KVAČILO-komanda, hidraulična, spojka u uljnoj kupci.
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta.
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO 20 litara.
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK 1462mm.
SUHA TEŽINA (bez tekućina) 190 kg.
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA 120/70-17 i 180/55-17.
MAKSIMALNA BRZINA Oko 220 km/h.

Multistrada 1000 DS (2003-2007. god) je motocikl namjenjen za putovanja i kratke posjete makadamu.

Posjeduje pogonski agregat kakav se ugrađuje na Monster S2R 1000 i SS 1000 DS ali također posjeduje i spojku u uljnoj kupci umjesto klasične suhe spojke.(Glavna slika)

Multistrada prima na sebe putne kofere koji omogućavaju da se ovaj motocikl pretvori u pravu touring krstaricu za daleka putovanja a isporučuju se po narudžbi kupca kao dio originalne opreme za sve verzije Multistrade.(Slika 1)

Mutistrada 1000 DS je motocikl čiji izgled ćete lako prepoznati bilo gdje, zbog tog karakterističnog dizajna oko kojeg se lome koplja pa ga tako neki ocjenjuju lošim, dok drugi cijene nesvakidašnji izgled.(Slika 2)

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.