Monster 1000 DS


Monster 1000 DS
AGREGAT-DVOCILINDRIČNI ČETVEROTAKTNI L-koncepcije.
HLAĐENJE Zrakom.
OBUJAM 992cc.
SNAGA I OKRETNI MOMENT 84,5 Ks pri 8000 okr/min i 94 Nm pri 6000 okr/min.
RAZVOD-jedna bregastaosovina u glavi 2 ventila po cilindru sa desmodromskim upravljanjem. Pokretanje ventila, remenom.
PRIJENOS-lanac, O-ring. Mjenjačka kutija sa 6 brzina. KVAČILO-komanda, hidraulična, suha spojka.
KOČNICE-PREDNJA/STRAŽNJA Dvostruki disk, promjera 320mm i četveroklipna klješta/disk, promjera 245mm i dvoklipna klješta.
ZAPREMINA SPREMNIKA ZA GORIVO 15 litara. 3 litara rezerva.
MEĐUOSOVINSKI RAZMAK 1440mm.
SUHA TEŽINA (bez tekućina) 180 kg.
DIMENZIJE GUMA-PREDNJA I STRAŽNJA 120/70-17 i 180/55-17.
MAKSIMALNA BRZINA Oko 220 km/h.

Monster 1000 DS Dark (2002- 2005. godina).

Oznaka DS (double spark) znači da se u ovaj motocikl ugrađuju dvije svijećice po cilindru koje mu omogućavaju pravilniji rad agregata i manju potrošnju goriva ali i veću maksimalnu snagu.(Glavna slika)

Ugradnjom dodatne dvije svijećice su se ispravile mane prethodnog modela Monstera 900 koji je imao nepravilniji rad agregata sa „štucanjem“ i nepravilnije razvijanje snage.

Monster 1000 DS S.

Ova verzija posjeduje i poklopac suvožačkog sjedala koji se pričvršćuje na stražnji dio motocikla i masku iznad prednjeg svjetla koja služi smanjenju strujanja zraka na samog vozača.(Slika 1)

Primjer personalizacije monstera 1000 DS S. Podignuti ispušni topovi izvedeni dijelom od ugljičnih vlakana te zaštitna plastika ispod pogonskog agregata.(Slika 2)

Ugradnjom Termignoni ispušnog sustava, koji je velikim djelom izrađen od ugljikovih vlakana, Monster 1000 DS dobiva nekoliko konjskih snaga više te nešto sportskiju čud na 1000 okr/min više, jer maksimalnu snagu razvija na 9000 okr/min a ne pri serijskih 8000 okr/min što je rezultat drugačije mape paljenja koja se ugrađuje (programira) u pogonski agregat.

Uz sve navedeno se na kraju dobije i prekrasan novi izgled stražnjeg kraja kojim dominiraju karbonski ispušni topovi.(Slika 3)

Dobro poznati ako ne i najpoznatiji aktualni Ducatijev pogonski agregat Monstera 1000 DS, koji se ugrađuje također i na modele: Monster S2R 1000, SS1000 DS, Multistrada 1000 DS, Hypermotard 1100 i Monster 1100 ali samo s tom razlikom da je na Hypermoardu i Monsteru 1100 ukupna kubikaža povećana sa standardnih 992 cc na 1078 cc.

Taj se pogonski agregat također ugrađuje i na retro modele: Sport 1000 i Sport 1000 S koji pak posjeduju kvačilo u uljnoj kupci umjesto suhog kvačila koje se ugrađuje na sve prije navedene modele.(Slika 4)

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.