Pegaso Strada 650/Pegaso Strada 650 Factory


Pegaso Strada 650
Tip pogonskog agregata Jedan cilindar, Yamaha/Minarelli, četverotaktni, hlađen tekućinom.
Ukupna zapremina 660 cc.
Snaga i okretni moment 48 Ks pri 6000 okr/min i 59 Nm pri 5000 okr/min.
Razvod i napajanje Jedna bregasta osovina i četiri ventila. Ubrizgavanje.
Mjenjač Pet brzina, upravljanje spojkom putem sajle, spojka u uljnoj kupci.
Okvir Čelični profili.
Prednji i stražnji ovjes Klasična vilica promjera 45 mm, hoda 140 mm i monoamortizer hoda 130 mm.
Dimenzije prednje i stražnje gume 110/70-17 i 160/60-17.
Kočini sustav- naprijed i straga Jednostruki disk promjera 320 mm i čeljust s četiri klipa. Disk promjera 240 mm i čeljust s dva klipa.
Međuosovinski razmak 1479 mm.
Visina sjedala od tla 780 mm.
Zapremina spremnika za gorivo 16 litara (3.5 lit rezerva)
Težina 168 kg bez tekućina.
Maksimalna brzina Oko 190 km/h.

Pegaso Strada 650 je soft supermoto model koji je iz soft enduro voda svoga prethodnika došao u supermoto svijet 2005. godine.

Radi se o modelu koji je zamjenio Pegasa 650 i.e. na način da su cijeli motocikl i koncepcija promjenjeni.

Pegaso Stradu pokreće Yamahin (Yamaha/Minarelli) pogonski agregat zapremine 660 cc (prethodni model Rotax) koji se također ugrađuje na Yamahu XT, XTX, MT-03 i Derbi Mulhacen, zbog činjenice da se radi o provjerenom i pouzdanom pogonskom agregatu visoke kvalitete.

Pokazalo se da se Yamahin japanski pogonski agregat dobro uklopio i snašao u tijelu talijanskog soft supermota Pegasa, pa je Pegaso Strada postao poznat po svojoj udobnosti, praktičnosti i iskoristivosti uz mali trošak održavanja.

Pegaso Strada ne raspolaže nekom velikom snagom, ali zato ima veliki okretni moment pri niskim okretajima, što je karakteristika jednocilindraša, pa je zato vrlo živahan i startan, te ostavlja dojam velike pouzdanosti i sigurnosti kod vozača u svakoj situaciji na cesti.

Zbog svojih kompaktnih linija, male težine i okretnosti, Pegaso Strada briljira u gradskoj vožnji, ali također ima što za pokazati i na otvorenim cestama sa puno zavoja i kratkim ravnim djelovima na kojima se pretvara u pravi fun bike.

Pegaso Strada 650 Factory je prestižna verzija Pegasa, te se razlikuje od osnovnog modela po lakšim žbičanim naplatcima i po nekim detaljima (poput štitnika na ispušnim cijevima) izvedenim od karbonskih vlakana.

Tu je i uže sportsko sjedalo, te širi upravljač koji doprinose boljoj upravljivosti vozila.

Snaga i okretni moment su identični osnovnoj verziji Pegaso Stradi, kao što je to slučaj i kod svih ostalih Factory modela tvrtke Aprilija.

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.