Mana 850/Mana 850 GT


Mana 850/Mana 850 GT
Tip pogonskog agregata V twin 90 stupnjeva, četverotaktni, hlađen tekućinom, Ride-by-Wire System.
Ukupna zapremina 839.3 cc.
Snaga i okretni moment 76.1 KS pri 8000 okr/min i 73 Nm pri 5000 okr/min.
Razvod i napajanje Jedna bregasta osovina i četiri ventila po cilindru. Ubrizgavanje.
Mjenjač Automatski ili sekvencionalni sa 7 brzina.
Okvir Čelične cijevi.
Prednji i stražnji ovjes Upside-down vilica promjera 43 mm, hoda 120 mm i monoamortizer hoda 125 mm.
Dimenzije prednje i stražnje gume 120/70-17 i 180/55-17.
Kočini sustav- naprijed i straga Dvostruki disk promjera 320 mm i radijalne čeljusti s četiri klipa. Disk promjera 260 mm i čeljust s jednim klipom.
Međuosovinski razmak 1463 mm.
Visina sjedala od tla 800 mm.
Zapremina spremnika za gorivo 16 litara.
Težina Nije tvornički deklarirana, ali iznosi oko 210 kg sa svim tekućinama (spreman za vožnju).
Maksimalna brzina Oko 210 km/h.

Mana 850, isto kao i Shiver 750, spada u novu eru tvrtke Aprilija koja je počela 2007. godine plasiranjem na tržište ova dva spomenuta modela.

Aprilia Mana 850 je motocikl za koji bismo mogli reći da je bez mane, te vrlo specifičan proizvod u svijetu motocikala po mnogim parametrima.

Prva specifična stvar ovog modela je da je to prvi „pravi veliki“ motocikl sa automatskim mjenjačem, Mana je motocikl na kojem ručica kvačila ne postoji, a brzine se mogu mjenjati putem nožne poluge ili putem tipki (plus-minus) koje se nalaze na upravljaču, a treći način mjenjanja brzina je da jednostavno sve prepustite računalu koje će optimalno mjenjati brzine za vas a da to niti ne primjetite.

Također Mana 850, kao i Shiver 750, posjeduje tri mape paljenja, tj mogućnost promjene rada pogonskog agregata prilikom vožnje.

Druga specifičnost je da Mana 850 posjeduje prtljažni prostor na mjestu na kojem se obično nalazi spremnik goriva.

Taj prtljažnik je dizajniran kao spremnik goriva , te u njega stane jedna integralna kaciga i par sitnica.

Spremnik goriva se nalazi ispod sjedala vozača i suvozača, a doljevanje goriva se vrši podizanjem djela sjedala koji je od suvozača.

Na taj način Mana 850 nudi sve najbolje karakteristike iz svijeta skutera i motocikala.

Automatski mjenjač, prtljažni prostor i praktičnost dolaze iz svijeta skutera, a ciklistika, izgled, performanse i pogonski agregat iz svijeta motocikala.

Aprilija je s modelom Mana 850 2007. godine pokrenula nove trendove u moto industriji i ponudila do tada neviđenu kombinaciju tehnologije i inovacije.

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.