Aprilia Moto 6.5


Aprilia Moto 6.5
Tip pogonskog agregata Jedan cilindar, Rotax, četverotaktni, hlađen tekućinom.
Ukupna zapremina 649 cc.
Snaga i okretni moment 48 KS i 51Nm pri 4500 okr/min.
Razvod i napajanje Karburator.
Mjenjač Pet brzina, kvačilo u uljnoj kupci, komanda putem sajle.
Okvir Čelične cijevi.
Prednji i stražnji ovjes Klasična vilica promjera 41 mm i monoamortizer.
Dimenzije prednje i stražnje gume 100/90- 18 i 130/90- 17
Kočini sustav- naprijed i straga Jednostruki disk s dvoklipnim klještima i disk s jednoklipnim klještima.
Međuosovinski razmak Nije tvornički deklarirano.
Visina sjedala od tla 810 mm.
Zapremina spremnika za gorivo 16 litara.
Težina 150 kg.
Maksimalna brzina Oko 160 km/h.

(1997- 2002.godina)

Aprilia Moto 6.5 je u najmanju ruku rečeno motocikl s posebnim izgledom, a dizajnirao ga je Philippe Patrick Starck, poznati francuski dizajner koji se proslavio po svojem ekstravangardnom stvaralaštvu.

Aprilia Moto 6.5 ima i čudan nesvakidašnji naziv (Moto 6.5), koji ide pod ruku s izgledom koji ovaj motocikl svrstava u neku novu klasu motocikala koja još nema svoj naziv, a prestankom proizvodnje 2002. godine, Moto 6.5 nije bio svrstan niti u naked (najsličniji naked kategoriji) ili u bilo koju drugu kategoriju motocikala.

Pogonski agregat koji je pokretao ovu ekstravangardu na dva kotača je Rotax-ov, zapremine 650 cc, preuzet s modela Pegaso 650.

Sam izgled ovog modela je tjerao mnoge u razne diskusije, a oni koji su htjeli posjedovati motocikl koji izlazi van okvira svih poznatih moto kategorija, birali su upravo Aprilia Moto 6.5.

Ova enciklopedija je zaštićena autorskim pravima, te ju je kao autorsko djelo zabranjeno distribuirati, kopirati i zloupotrebljavati njezin sadržaj. U slučaju zlouporabe ili kopiranja ove enciklopedije, pravna ili fizička osoba koja počini takve radnje može kazneno ili prekršajno odgovarati pred nadležnim sudom, sukladno sa Zakonom o autorskim pravima i srodnim pravima u RH, koji se temelji na članku 88.Ustava Republike Hrvatske.