Moto Guzzi V7 Racer

Objavljeno: 16.09.2010


Talijanski stil i vrhunska izrada motocikla stvorenog za kolekcionare koji traže vintage šarm.

Moto Guzzi V7 Racer napravljen je u čast izvanredne trkaće karijere modela V7 Sport, ikone u sjajnoj povijesti ove marke iz gradića Mandello del Lario.

Legendarni V7 Sport svojom je tehničkom izvrsnošću i izvanrednim performansama, kao i mnogim drugim vrlinama postao najpoželjniji tvornički modificirani motocikl.
Taj je tip motocikla bio namijenjen muškim vozačima koji su pomno pratili rivalstvo među vozačima japanskih i talijanskih sportskih motocikala.

Japanski motocikli bili su izvanredno snažni ali teški za voziti, dok su talijanski motocikli zaostajali po pitanju konjskih snaga, ali su to nadoknađivali bolje projektiranim šasijama i superiornim kočnicama.
Izvan natjecateljskih staza rivalstvo se nastavljalo u žustrim raspravama u kafićima, a onaj tko je ispred kafića imao parkirani Moto Guzzi V7 Sport s jednim sjedalom, trkaćim ispušnim sustavom i prepoznatljivim gornjim oklopom zasigurno je pripadao elitnoj grupi iskusnih motociklista za koje je vožnja prava umjetnost.

Moto Guzzi je uhvatio bit tog vremena od prije tri desetljeća i svojom ga strašću i umijećem pretočio u jedinstvenu specijalnu seriju motocikla: novi V7 Racer.
Proizveden u ograničenoj seriji s brojem označenim na upravljaču, V7 Racer pokazuje klasičan Moto Guzzi stil u savršenom spoju zanatstva i tehnologije, što je vidljivo u svakom aspektu ovog motocikla.

Prva stvar koju ćete primijetiti je kromirani spremnik goriva ukrašen elegantnim kožnim remenom. To je očita poveznica s motociklima iz prošlosti, kao i metalni Moto Guzzi logotip koji je bojom usklađen s okvirom motocikla.

Crveni okvir, inspiriran prvom serijom V7 Sport motocikala, specijalno je obrađen, kao i glavčine kotača i stražnja vilica, kako bi dobio poseban sjaj i naglasio estetsku privlačnost strukture dvostrukog okvira.

Na vrhu okvira smješteno je i sjedalo za jednu osobu presvučeno u brušenu kožu (sjedalo za dvije osobe i oslonci za noge suvozača dostupni su kao dodatna oprema).
Sjedalo završava s aerodinamičnim oklopom na repu motocikla koji na sebi ima bočno postavljene trkaće brojeve u pravom stilu 70-tih.

S malim vjetrobranom iznad trkaćeg broja maska u tipičnom Moto Guzzi stilu podsjeća na legendarni Moto Guzzi Gambalungu.
U taj se stil savršeno uklapa i novi prednji blatobran. Na ovom su motociklu uočljivi i ručno rađeni elementi od brušenog, rupičastog aluminija korištenog na bočnim zaštitama i na nosačima ispušnog sustava.

Ako ste raspoloženi za vožnju na trkaćoj stazi, sve što morate napraviti je staviti jednobojnu kacigu na glavu, obući neupadljivo kožno odijelo, idealno podesiti u potpunosti podesiv par Bitubo stražnjih amortizera i s prednjim kotačem od 18'' ciljati što bliže unutarnjem rubu zavoja.

Entuzijasti koji žele otići i korak dalje mogu iz ponude dodatne opreme odabrati Arrow ispušni sustav (nije homologiran za cestu) koji vizualno savršeno odgovara motociklu, a pruža uzbudljiv zvuk i znatno poboljšanje performansi.

U tehničkom smislu V7 racer zadržao je pobjedničku formulu motocikla V7 Cafe po pitanju arhitekture dvostrukog okvira i kuta prednje vilice od 27°50’. Zajedno sa stražnjim Bitubo amortizerima svoj zadatak obavlja Marzocchi prednja vilica promjera 40 mm s hodom kotača 130 mm i zaštitom od prašine.

Kočni sustav koristi najbolje kočne elemente na tržištu.
Na prednji plutajući disk promjera 320 mm djeluju Brembo kočna kliješta s četiri klipa, dok stražnji disk promjera 260 mm koristi Brembo kočna kliješta s dva kočna klipa.

Žbičani kotači, 2,50 x 18 sprijeda i 3,5 x 17 straga, sastoje se od žbica u srebrnoj boji na mat crnim naplatcima i jednakih su dimenzija kao na V7 Cafe ali su opremljeni Pirelli Demon Sport gumama koje pružaju bolje performanse i izgledaju impresivnije.