Aprilia 750 Shiver My 2010

Objavljeno: 29.08.2010


Evolucija Shivera ne prestaje.
Aprilijin naked koji je zapanjio svijet neprikosovenim stilom i tehnološkim rješenjima koja su i dalje daleko ispred konkurencije, sada je usavršen prilagodbama koje imaju za cilj ojačati njegovu osobnost, užitak vožnje i ergonomiju.

Inovativni agregat opremljen multimap Ride-by-wire sustavom posljednje generacije, prvorazredna šasija koja može zadovoljiti svakog vozača i tehnička opremljenost nedostupna na bilo kojem konkurentskom modelu čine Shiver 2010. referentnim motociklom među nakedima srednje klase.

U 2010. ta tvrdnja još se jednom potvrđuje zahvaljujući novom, sportskom izgledu koji mu daju novi vjetrobran, agresivni valoviti prednji diskovi i nova kombinacija boja i grafika. U isto vrijeme Aprilia Shiver se približio potrebama vozača poboljšavajući ergonomiju uvođenjem novog, 1cm nižeg i 5cm užeg sjedala, za bolju kontrolu te optimalno upravljanje motociklom u vožnji i manevriranje pri kretanju.
Položaj sjedenja je još više trkaći, zahvaljujući novim trkaćim osloncima za noge koji su pomaknuti unatrag i upravljaču, koji je otvoren 5° za još opušteniji položaj ruku. Vozač Shivera na taj način može najbolje iskoristiti prednosti novog, užeg stražnjeg kotača 5.5x17 koji osim bolje upravljivosti na otvorenoj cesti i na gradskim relacijama povećava brzinu ulaska u zavoje zahvaljujući voznoj površini koju nudi guma 180x55.

Zahvaljujući ovim novostima, Aprilia Shiver 2010 sada je još fascinantniji motocikl.
Nekoliko je faktora ključno za uspjeh Shivera. Radi se o motociklu koji može zavesti i najzahtjevnijeg vozača, ali je u stanju oduševiti početnike na dva kotača zbog toga što ga je iznimno lako voziti.

Agregat karakterizira iznimni okretni moment na svim okretajima, linearna isporuka snage i neznatne vibracije, performanse koje spadaju u sam vrh kategorije, 95 KS pri 9.000 o/min, odnosno 81 Nm pri 7.000 o/min. Isporuka izvanrednog okretnog momenta pri nižim okretajima znači da je u kombiniranoj vožnji Shiver nenadmašan.

Aluminijska stražnja vilica s pojačanjem dimenzionirana je da izdrži asimetrični pritisak izazvan bočnom pozicijom amortizera i ogledni je primjer čvrstoće. Prednja upside-down vilica promjera 43 mm i hoda 120 mm radi iznimno glatko i omogućava savladavanje gradskih i planinskih cesta, udobno i sigurno.
Na prednje radijalne kočne čeljusti dodani su valoviti prednji diskovi koji nemaju samo estetsku vrijednost nego nude odlučnije i lakše kočenje. Stražnja kočnica s diskom od 245 mm i kliještima s jednim klipom dostojna je podrška prednjoj kočnici, a obje su opremljene metalno opletenim vodovima.

Dostupna je i verzija s dvokanalnim Continental ABS sustavom koji jamči maksimalnu sigurnost pri kočenju u svim uvjetima.

Glavne karakteristike Aprilia Shivera 2010 su: V2 90° agregat s četiri ventila po cilindru, dvostruka bregasta osovina, hlađenje tekućinom; Ride-by-Wire sustav s tri mape razvijen za natjecanja; okvir od čeličnih rešetki i aluminijskih nosača iznimne rigidnosti; aluminijska stražnja vilica s pojačanjem i lateralno smješten amortizer; 43 mm upside-down prednja vilica; trkaće kočnice s radijalnim kliještima i valovitim diskovima od 320mm, novi prednji vjetrobran, novo niže i uže sjedalo.

Novi Shiver potpuno je sportski orijentiran te zahvaljujući novim detaljima te kombinacijama boja i grafika još agresivniji.

Nove boje, crvene čelične cijevi okvira, valoviti prednji diskovi, novi vjetrobran i novi racing oslonci za noge samo su neke od značajki novog Shivera koje se ističu.
Shiver 750 MY 2010. je dostupan u Aprilia prodajnim salonima po nepromijenjenoj cijeni od 62.299 kn za gotovinsko plaćanje.